32
2017-05-25 19:42:19
Do Jsiyk S Cupoka. Nie dość ze momy hrabiof na karku. To jesce nom cza Zydow po majątki co zostawili. A byłoby co odbierać. Wtedy zacne jo świentować 22 lipca choć jestem stary.
Socjal rulz
2017-05-25 13:25:13
Nie muszą się tłumaczyć, zresztą jak każdy mieszkaniec NIE MUSI. To władza z wyborów demokratycznych MUSI się tłumaczyć ze swoich działań a nie prywatny inwestor. Niektórzy piszą już takie bzdury że ręce opadają - Prywatny strategiczny inwestor, który płaci miliony podatków ma się tłumaczyć ze swioch działań przed władza lokalną. Chore?! Co to w ogóle za twierdzenia? Ta Szczawnica to jest w Korei Północnej, na Białorusi? Ta komuna mózgi wyprała niektórym. Czyli co - prywatny inwestor ma się tłumaczyć burmistrzowi, którego utrzymuje z podatków, właściciel firmy ma wykonywać polecenia mianowanego przez siebie prezesa, prezes ma słuchać się pracowników których zatrudnia, a klient w sklepie, który płaci za towar ma się płaszczyć przed sprzedającym. To już kiedyś było i się skończyło bez happy end-u . Ludzie poziom absurdu, który osiągnęliście, myląc podstawowe relacje jest przerażający. Ta roszczeniowa postawa, chęć nic nierobienia, bazowanie na nieefektywniościowych działaniach, pouczanie dysponentów kapitału itp. w dzisiejszych czasach jest żałosna. W takim układzie niezgoda powinien przywrócić świętowanie 22 lipca w Szczawnicy, a państwo polskie ponownie znacjonalizować uzdrowisko!
Miś Turysta
2017-05-25 08:47:14
A co to? Mańkowscy, to "państwo w państwie"? Jak powołają swoje miasto i będą burmistrzować, to nie muszą się tłumaczyć, choć kultura tego wymaga.
Look
2017-05-24 23:28:40
Te wszystkie wzajemne ataki w komentarzach to efekt podziału, który uczynił Niezgoda swoim szczuciem przeciwko Mańkowskim. Listy otwarte, publiczna krytyka.... i efekty widać. Mieć takiego inwestora i go zrazić. Szczyt niekompetencji!
roob
2017-05-24 20:51:08
PRZEPRASZAM KURĘ za tych co piszą do rob niestety kurzy mózg nie ogarnia wszystkiego będzie dziobała ziarno przez szybę mysląc że jest najedzona tak samo wy wyzywając od prostaczków i tp zachowujecie się jak ta przysłowiowa kura bez rozumku no ale cóż jeden lubi Betowena tacy jak my normalni szczawniczanie a drugi lubi jak mu sr..ają do cholewów i jeszcze za to dziękują. A tak na marginesie panie bodajże Łapsa czy nie warto by było zainteresować pana min Jaki odpowiedzialnego za komisję reprywatyzacji w Warszawie za reprywatyzację Szczawnicy przecież dwa razy majątek sie nie zwraca a za Wrocławiem już dachy z domów lecą
arcy
2017-05-24 18:45:59
I nie czarujmy się, do tych zmian przyłożył się papież z pochodzenia Polak wraz z Reganem.
arcy
2017-05-24 15:16:47
Do@Marks. Czy hrabiowie zamkną obiekty czy nie, to będzie coraz gorzej i nie mają żadnego wpływu. Jest to naturalny proces w tym systemie. Każdemu marzy się Szczawnica z okresu PRL, ale to się już nie wróci. Czy tak to trudno zrozumieć. Jest tak, jak na zachodzie. Zachód nie wytrzymał konkurencji w zakresie socjalu z Europą Wschodnią. Do tego doszło embargo na Polskę, a co za tym idzie nadwyżka towarów u siebie. Dobrze wiemy, że embargo działa w dwie strony, jak w przypadku eksportu jabłek do Rosji. Więc nastąpiły zmiany w systemie politycznym, chociaż funkcjonowało hasło "socjalizm tak, wypatrzenia nie". Jest to zrozumiałe, że każdy chce dobrze żyć i być bogatym, ale cóż, życie należy brać takie, jakie jest. Te komentarze wyglądają, jak awantura małżeńska i szukanie winnych, gdy brak jest pieniędzy spowodowane brakiem pracy.
Maria pracownik
2017-05-24 09:33:58
Ja to się wszystkim dziwię tym wypowiadającym o hrabiach nie wspomnę,my powinniśmy stać murem za ludźmi których Mankowscy zwalniają .Tu wyszło szydło z worka jak im zależy na mieszkańcach mają to w nosie .Co obchodzi pracownika który służył jak wierny pies wiosną latem i zimą ,że oni mają konflikt z burmistrzem .Szacunek do drugiego człowieka jest im obcy co ich obchodzą mieszkańcy nic ,ludzie oni mają w tym swój cel tylko głupi by się nie domyślił co chcą zrobić .Przecież to nie Niezgoda doprowadził do upadku uzdrowiska a Mankowscy, i jeszcze bezczelnie piszą że im wszystko wolno ,a na to my jako mieszkańcy pozwolić nie możemy to jest moje miasto jak się im nie podoba to droga wolna ja za nimi płakać nie będę .Nigdy z ich dobrodziejstw nie korzystałam .Szkoda mi pana Andrzeja Mankowskiego bo on jest ok tylko co sam może ?
stary komuch
2017-05-23 23:21:54
@Marks. Przecież uzdrowiska już dawno nie ma, a w Szczawnicy mieszkają emeryci. Ci w wieku produkcyjnym pracują poza Szczawnicą. Nie rozśmieszaj mnie, bo mam zajady.
Marks
2017-05-23 20:28:54
Ja na miejscu Mańkowskich zamknąłbym te obiekty wyremontowane (i tak trzeba do nich dokładać), nic nie remontował i przestał prowadzić uzdrowisko. Wtedy byśmy zobaczyli ile turystycznie znaczą działania niezgody i szczawnickich filozofów. Z głodu by zdychali jak muchy.
Do roob
2017-05-23 20:20:44
Prywatnemu inwestorowi to ty i niezgoda możecie powiedzieć proszę, przepraszam i dziękuje a nie żądać. Żądać i zadawać pytania to mogą ci z kanarów, a nie szczawnickie chłopki co od zawsze z lenistwa majątku wyprzedają. Jak dziadek 100 lat temu sprzedał ziemie panom to teraz m..rdy w kubeł i grzecznie prosić o inwestycje a nie stawiać się. Bo z tych listów otwartych niezgody do Hrabiów to wynika tyle ze Szczawnica jest aktualnie d..pie - same ruiny i likwidacja uzdrowiska.
Do roob
2017-05-23 20:00:28
Bezczelny prostaczku, pytać konkretnie i żądać razem z Niezgodą to sobie możecie od baby w domu. Hr. jak będą chcieli w kryteriach zatrudnienia określić sobie znajomość 10 języków to ich sprawa. Rynek zweryfikuje czy znajdą takiego pracownika czy nie i za ile. Jak będą chcieli to będą trzymali 30 ruin przez następne 10 lat a Pan Burmistrz to sobie może najwyżej wokół tego fontannę wybudować. Również nie ty będziesz decydował kogo mają zwalniać i kiedy. Jak będą chcieli to zwolnią wszystkich i nic ci do tego.
roob
2017-05-23 19:09:44
Zapominamy tutaj o jednym bo to że hrabiostwo pisze tutaj to widać więc pytam się ich skoro burmistrz nie ma prawa kiedy zakończycie remont hutnika , papiernika PZL i innych zniszczonych PRZEZ WAS BUDYNKÓW jak do tej pory to jedyny wasz wynik to zwolnienie ludzi. konkretnie daty ? czy znowu będziecie poszukiwać dziewczyn jako sprzataczki (i nie tylko!!!!)z dwoma językami obcymi chociaż dla was obcy język to polski jest w kiepskim wydaniu. Czy dalej macie nadzieję że zatrudnicie dziewczynę czy chłopaka z dwoma językami obcymi wykwalifikowanymi pracownikami za minimum więc się grubo mylicie i jak tam pisze ktoś w komentarzu że straciliście serce no to je nareszcie straćcie albo dajcie ludziom normalnie żyć!!!!!!!!!!!!!!!!! bo to już nie te czasy aby was po rękach całować A tak troszeczkę jeszcze wydaje mi się że burmistrz chociaż nie jestem za nim to ma prawo wiedzieć i ma prawo żądać odpowiedzi dlaczego największy pracodawca w mieście zwalnia masowo pracowników . Czyżby wojna gdzieś tam na kanarach wybuchła? i brak dofinasowania?
stach82
2017-05-23 07:28:42
Co do Niezgody zgadzam się całkowicie z jego niektórymi negatywnymi poczynaniami. Ale Szczawnica to nie tylko Uzdrowisko i bez przesady , że bez hrabiów by nie istniała. Tak naprawdę turyści przyjeżdżają nie do niewielkiej części Szczawnicy zwanej Uzdrowiskiem tylko dla innych walorów, które roztaczają się wokół niej, bo w samej Szczawnicy nigdy nic ciekawego nie było. A spadkobiercy nie utracili serca do kontynuowania swoich projektów, tylko raczej ich to przerosło, nie wspominając już o innych przyczynach przez nich samych spowodowanych. Szkoda, bo gdyby rzeczywiście zrealizowali to co chwaląc się realnie czy nie realnie zapowiadali, ten zakątek Szczawnicy byłby dodatkową atrakcją.
ert
2017-05-22 17:57:42
@Gienio. Ja w Szczawnicy nie widzę każdego innego.
gienio
2017-05-22 13:25:43
Niezgoda jest już stracony i niegodny zaufania. Zapatrzony tylko w siebie i własne interesy. Odsunąć go do władzy to najważniejsza rzecz jaką muszą zrobić mieszkańcy. Każdy inny będzie lepszy od niego.
Do stach82
2017-05-22 12:05:46
Mnóstwo popełnionych błędów przez Mańkowskich to fakt. Nikt temu nie zaprzecza. Niektóre wynikały ze źle przyjętej strategii inne z braku umiejętności i zdolności. Aktualny efekt jest znacznie gorszy niż mógł być. Jednak negatywna ocena tego, publiczne recenzowanie i krytykowanie przez Niezgodę jest głupotą. Po pierwsze to nie jest w gestii Burmistrza. To jego działania podlegają ocenie podatników, a nie na odwrót. Prostactwem jest publicznie postponować ludzi, którzy zainwestował 100 mln zł (nawet jakby wydali te pieniądze zupełnie nieefektywnie). Po drugie publiczny konflikt, oficjalnie kreowany przez Burmistrza (sam się tym chwali w niektórych środowiskach) tylko pogarsza aktualny stan. Próba ugrania kilku punktów procentowych, poprzez bezsensowne ataki na Mańkowskich to bzdura. Chęć przypodobania się wyborcą, którzy mają różne żale do Hr. to populistyczne działania. Jeśli ktoś myśli tylko o kampaniach i wyborach to stosuje takie zagrywki ale dobra Szczawnicy w tym nie ma. Efekty widać gołym okiem. Aktualny brak działań spadkobierców uzdrowiska wynika również z utraty serca do tego projektu. I mnie to zupełnie nie dziwi. Skoro mieszkańcy krytykują dotychczasowe działania, burmistrz publicznie ustawie się w kontrze to po co dalej to ciągnąć? Rozumiem też pokusę zaprezentowania Niezgodzie i kilku pseudo-ekspertą ze Szczawnicy praw biznesowych w praktyce: "rządzi nie ten co ma rację tylko ten co ma restaurację". Szczawnica obecnie bez tych niby "nieudolnych" Hr. niewiele znaczy. Jak przestaną inwestować, zamkną uzdrowisko, to Szczawnicy zostanie bardzo marna oferta turystyczna. I tu kolejny zarzut do Niezgody. Przez 12 lat nie potrafił nic wykreować i zrobić. Zamiast mieć tego świadomość i pokornie przyjmować i wspierać działania jedynego podmiotu, który przez ostatnie 10 lat określa potencjał turystyczny Szczawnicy, on rozpoczyna wojenki. To dopiero głupota! A efekt tego jest taki że jest źle a bedzie jeszcze gorzej. Lepiej mieć inwestora który nierozsądnie inwestuje 100 mln zł niż nie mieć żadnego. Niebawem Nezgoda i reszta krytykantów znakomicie odczują to na własnej skórze.
obcy
2017-05-22 09:49:11
Rządźcie tak, by wasze wnuki nie mieszkały w czworakach. Bo na to się zanosi.
stach82
2017-05-22 08:27:10
Teoretycznie prywatny biznes hrabiów więc co nam mieszkańcom i UM z Niezgodą do tego. Mogą robić co chcą. Chodzi mi o aktualny wizerunek dokonań hrabiów. To nie Niezgoda i UM wydaje decyzje o budowie czy doprowadzeniu do ruiny obiektów, zwalnianiu ludzi czy nieumiejętnym zarządzaniu przez 3 młodych M. Uzdrowiskiem i Thermaleo. A wojenka pomiędzy nimi ma inne podłoże. Może wydali wraz z dotacja unijną te 100 mln zł na swoje obiekty a może mniej. Tak do końca po ich jak się okazało niewiarygodnych ogłaszanych od kilku lat zapowiedziach co dokonają w Szczawnicy te 100 mln to mały procent tego co mieli zrobić i wygląda to przy reszcie zniszczonych obiektów rzeczywiście jakby tylko 2 domy wyremontowali. Do Modrzewi turyści nie walą drzwiami i oknami, Nawigator prawie cały rok stoi pusty, niewiele więcej gości w Marcie,Helenka nawet w sezonie rzadko zapełniona klientami, w Dworku nic się nie dzieje poza kilkoma wyjątkami na przestrzeni kilku lat, Temida zrujnowana , kuracjuszy brak , tartak zamknięty , brak odnowy reszty obiektów przy placu Dietla, Malinowa i budynki obok niej straszą, park zdrojowy z drogą pełna dziur i asfaltowymi alejkami zaniedbany a miał być odnowiony w stylu powiedzmy retro, ZPL przy Zdrojowej i inne budynki straszą, Papiernik i Hutnik to następna bajka. Nie ma się co dziwić że mieszkańcy teraz negatywnie komentują dokonania hrabiów i te przez nich ogłaszane niezrealizowane. Chyba to im wolno.
Żałosne
2017-05-22 03:32:50
Niezgoda to idealne reprezentant "oświeconej" myśli szczawnickiej w kontrze do ludzi którzy zainwestowali dziesiątki milionów złotych w Szczawnicę. Ręce opadają jak można zatrzymać rozwój miejscowości i zniechęcić inwestorów przez głupotę, prostactwo i bezrefleksyjne działania wejskiego prostaka, który uwierzył w siebie. Z najlepiej rozwijającej miejscowości w Pieninach (dzięki Mańkowskim i Golbie) stajecie się pośmiewiskiem z tymi wojenkami z inwestorami, z tym pouczaniem prywatnych biznesmenów, z tymi cenami za ścieki i śmieci, z tymi analizami ruchu na rondzie, z tym błotem pod kolejką, z tymi fontannami wokół ruin, z tym wiecznie planowanym komisariatem i ośrodkiem zdrowia i z tym absurdalnie wysokim zadłużeniem.
Do @ izi
2017-05-22 02:55:32
Nawigator, Modrzewie, Helenka, Dwór Gościnny, park dolny, Marta a teraz Hutnik. To faktycznie dwa domy. Nawet liczyć nie potrafią Ci koledzy Niezgody.
izi
2017-05-21 22:39:16
Hrabia wam nawali, ledwo wyremontował dwa domy i to wszystko. Widocznie brakuje mu taniej siły roboczej. Macie szczęście, że stare dziadki już nie żyją i nie ma z kim dyskutować, jak to dobrze żyło się na borg u Żyda w ciemnocie przed wojną.
Do szczęśliwego
2017-05-21 21:42:56
Po co tracić czas na jałowe dyskusje. Mańkowscy już wam pokazują jak się kończą ataki na nich i deprecjonowanie ich pozycji. Pare lat potrzymają ruiny, zamkną uzdrowisko, turyści przestaną przyjeżdżać to wtedy zobaczymy co Niezgoda z filozofami szczawnickimi i promenadą "na buczy". Wtedy dopiero bedziecie piszczeć, ale nie bedzie już wtedy komu sprzedać resztek majątku. Ile znaczy Niezgoda ze swoimi wizjami rozwoju a ile Mańkowscy to najlepiej widać na przykładzie śmiesznej fontanny obok ruiny przyrodoleczniczego. Jedni inwestują setki własnych milionów, dają pracę, płacą miliony podatków, promują Szczawnicę, a inni uważają że wszystko się im należy, a na burmistrza wybierają nieuka, który za 12 lat ledwo zmęczył jeden deptak, robiąc długów na kilkanaście milionów a w międzyczasie swoim fikaniem stracił inwestora, który chciał włożyć cieżkie miliony w inwestycje. I to są fakty, z którymi polemika w stylu Mańkowscy są źli bo płacą mało i na umowy zlecenie, jest śmieszna. Za niedługo i ten argument się skończy bo w ogóle nie będą zatrudniać i wtedy będzie lepiej. Ha ha ha
przedwojenny parobek
2017-05-21 19:58:47
Dopuśćcie hrabiego do rządzenia w Szczawnicy, to będziecie cienko przędli.
sanacyjny dziadek
2017-05-21 18:53:11
Pytam tych, którzy chwalą hrabiego i pouczają innych o zasadach ekonomii w systemie kapitalistycznym. Czy pracowaliście u hrabiego, choćby przed wojną?
Molozo
2017-05-21 18:30:27
A czy mańkowscy maja obowiązek coś robić dla mieszkańców? Otóż nie to działalność prywatna, i nie maja obowiązku cokolwiek robić dla Was. Komuna wiecznie żywa.... a później taki Pis rządzi.... co za naród :(
Szczęśliwy już
2017-05-21 18:00:30
Więc buciki hrabiów czyścić panie ekonomisto , artykuł dotyczy zwolnień ludzi z pracy a ty piszesz jak to wszyscy u nich zarabiamy i płacimy podatki do gminy ,zaczep się tam do pracy będziesz wiedział czym kaczka wodę pije ,zobaczymy jak będziesz robił zakupy w miejscowych sklepach i lizał lody i jeszcze jedno promenada to też Mankowscy ?
Do Zawiedziony
2017-05-21 17:09:40
Człowieku nie masz pojęcia o podstawowych relacjach ekonomicznych. Może i mieszkańcy do Helenki, dworu, muzeum, pijalni albo modrzewi nie chodzą (chociaż to nie prawda) ale chodzą turyści, którzy wynajmują u mieszkańców Szczawnicy noclegi. To jest dla nich atrakcja. Gdyby nie ta pijalnia, Helenka, dwór to jaka jest inna oferta dla rych turystów? Dalej, dzięki tym inwestycją ile np. ludzi ze spływu przyjechało to zobaczyć zamiast od razu wyjeżdżać ze Szczawnicy? A przy okazji kupili loda, zjedli ciastko i to niekoniecznie w Helence. Jaką dobrą robotę promocyjna w Polsce zrobiły te inwestycje. W Dworze pojawili się artyści o jakich wcześniej można było marzyć. O Szczawnicy swego czasu zrobiło się głośno - gazety, telewizje. To nie jest darmowa promocja Szczawnicy? Nie korzystają z tego wszyscy co mają biznesy nastawione na turystykę, który dzięki temu dowiedział się i przyjechał do Szczawnicy? Dalej, nawigator, modrzewie itp... Ci ludzie co tam śpią to gdzie robią zakupy, kupują pamiątki? Dalej, a kto pracuje w tych wszystkich miejscach i zarabia? A pózniej Ci co tam pracują oraz Ci co żyją z tych turystów (którzy dzięki tym obiektom odwiedzili Szczawnicę) z zarobionych pieniądze robią remonty, zakupy, płacą podatki itp.... I na koniec, ile samych podatku od nieruchomosci wpłynęło do gminnej kasy za te nieruchomosci? Dzięki tym pieniądza masz pewnie chodnik wybudowany pod domem albo lampe postawioną. Więc następnym razem zastanów się zanim napiszesz kolejną bzdurę.
Zawiedzony
2017-05-21 14:34:05
Do Witek a mnie gu ......no do konfliktu między nimi ,wydali miliony swoje a i owszem, ale co my mieszkańcy z tych milionów mamy ano nic czy my mamy z tego jakieś profity ? Do Helenki chodzą mieszkańcy nie, do Dworka nie bo jest dla nas za drogo ,wiec z z jakich dobrodziejstw od Hrabiów korzysta zwykły zjadacz chleba ?No właśnie tłumaczenie że coś zrobili dla mieszkańców jest grubą przesadą wydali swoją kasę ale do swoich potrzeb
Zakład?
2017-05-21 14:16:07
Jeśli Niezgoda będzie Burmistrzem przez kolejne 2 kadencje to gwarantuje wszystkim Mieszkańcom Szczawnicy, że regres będzie olbrzymi. Mańkowscy po złości zlikwidują uzdrowisko, pkl nie tknie palcem wyciągu na Palenicę, żaden inwestor nie przyjdzie (bo opinia o obecnych Władzach Szczawnicy w środowisku biznesu jest fatalna), flisacy przez te ceny parkingu i korki do Szczawnicy wydłuża spływ do Krościenka, ceny ścieków upadającego PPK pójdą w górę, a fontanny budowane przez tego pajaca w obrębie ruin już nic nie pomogą. Zapamiętajcie dobrze treść tego komentarza bo tak będzie. Ten proces już się zaczął!
Turysta
2017-05-21 12:34:41
Szczawnica to dziura dzięki obecnie rządzących w uzdrowisku za kilka lat przyjadą buldorzery aby wyburzyc później zaorac i zasiac BURAKI
Do @Zenek z Czorsztyna
2017-05-21 12:18:48
Aktualnie to
Szczawnica jest pośmiewiskiem w Pieninach więc nie wiem dlaczego tobie tak wesoło. Wiesz jedni mają ruiny ale przynajmniej zamku a nie uzdrowiska i wyciągu. Ha ha ha
Do Witek
2017-05-21 12:11:46
Jacy są Mańkowscy to wszyscy wiedzą ale z własnych pieniędzy zrealizowali inwestycji w Szczawnicy za grubo ponad 100 mln zł, podatków zapłacili kolejne kilka milionów. Ich sprawa i dobra wola co robią i jak robią bo za własne robią. Mimo licznych uzasadnionych uwag do ich działań, za przeproszeniem g...wno mi do tego. Nie mam prawa ich oceniać bo nie za moje inwestują. A ta miernota Niezgoda, utrzymywana z moich podatków, na dno prowadzi moje Miasto. Ja mu płacę i mam prawo powiedzieć, że jego działania są złe i szkodliwe dla Szczawnicy. A wszystkie obecne zachowania Mańkowskich wynikają ze szczucia Niezgody. Wiem dobrze, że dla mocodawców tej rodziny, włożyć kolejne 200 mln zł to pestka, ale nie zrobią tego póki na ich działaniach będzie się wiózł szkodnik Niezgoda.
tak tak ert
2017-05-21 11:31:24
ert, kolego Breżniewa. Poważnie? No coś ty.... Każdy widzi to, co chce widzieć, Szczególnie ty i boruta
ert
2017-05-21 09:20:00
@roob i @tak tak boruta. Boruta pisze o tym papieżu koledze Regana, który zasiadając na tronie w Watykanie zastał Polskę murowaną, a zostawił rozpapraną. Dodam, że tak się zaangażował w politykę i jątrzenie, że umknęło mu to, co dzieje się w jego gospodarstwie. Doprowadził do takiego stanu, że następca z pochodzenia Niemiec lubiący ordnung muss sein wolał abdykować.
Zenek z Czorsztyna
2017-05-21 08:46:28
Do mieszkaniec Czorsztyna mieszkasz w Niżnej czy wyżnej Szczawnicy ,błagam Czorsztyn i jego atrakcje jakie? lody w Czorsztynie ,Zamek w Czorsztynie,zapora w Czorsztynie haha
Witek
2017-05-21 07:34:19
Czy wy naprawdę nie widzicie rozgrywających Mankowskiego ,mieli włożyć kupę kasy w rozwój uzdrowiska ,tak włożyli ale dla siebie ich mieszkańcy nie obchodzą pracownicy również. Tylko ich poplecznicy mają się dobrze ,a burmistrz nie ma nic do powiedzenia w tym temacie bo jak może wpłynąć na to aby nie zwalniali ludzi z pracy ? Porozmawiajcie z ludźmi z uzdrowiska którzy tam pracowali nikt z nich nie mówi że zwolnił ich Burmistrz ,więc trochę sprawiedliwiej osądzajcie ludzi .A z Mankowskimi jest tak zjesz z nimi śniadanie na obiad nie czekaj ,jak oni doszli by do władzy to by dopiero był płacz i zgrzytanie zębów ,więc szczujcie dalej na Burmistrza
tak tak boruta
2017-05-21 01:12:59
klęska Powstania Warszawskiego, a nawet Styczniowego i listopadowego to również Pokłosie polityki Karola Wojtyły. Jedynie sukces Powstania wielkopolskiego to woja zasługa, tylko i wyłącznie dlatego, że było zwycięskie
Mieszkaniec Czorsztyna
2017-05-21 00:39:21
Wszystkie turystyczne miejscowości Pienin i Podhala bardzo kibicują i wspierają Pana Burmistrza Niezgodę. Oby ten partacz zarządzał Szczawnicą kolejne trzy kadencje. Z przyjemnością gościmy Turystów, którzy po pobycie w Szczawnicy mówią nigdy więcej nie pojedziemy do tej "dziury".
Do @ jo
2017-05-21 00:28:27
Nie no, Niezgoda jest bez żadnej winy. To wszystko wina skrzatów. To one zniechęciły poprzez kręceniem afer do działania inwestora, one nie potrafią nawiązać kontaktu pkl-em, one ustaliły najdroższe ceny ścieków i śmieci, one zadłużyły miasto, one zablokowały dojazd, one wydzierżawiły parking i teraz trzeba płacić 3 zł za pół godziny, one nie potrafią wybudować ośrodka zdrowia, komisariatu, zagospodarować błota pod kolejką......Do jutro można wymieniać przejawy niekompetencji tych skrzatów.
Do jo
2017-05-21 00:10:20
Pogoda niech bedzie dobra bo to jedyna szansa żeby ktokolwiek przyjechał do Szczawnicy i poszedł góry, bo żadnych innych atrakcji za 12 lat pan burmistrz nie wykreował. Ostatnia majówka wybitnie to pokazała - pustki były straszne.
roob
2017-05-20 22:20:04
masz racje boruta 17 lat temu wielu przysiegało poprawę pewnie ty też miałes być lepszym człowiekiem ale z tego nic nie wyszło tak samo jak burmistrzom wielu miast zapomnieli tak jak ty a szkoda byłoby o wiele lepiej gdyby choć trochę słów wielkiego polaka porad wcielili w życie a ty byś pewnie podpisał bys sie anioł a nie tak jak teraz no ale cóż jest jak jest boruta w starej wierzbie niech se śpi i głupich głosów niech nie zabiera
boruta
2017-05-20 21:45:57
Pokłosie polityki Karola Wojtyły. To było do przewidzenia i żadne miliony nic tu nie pomogą.
jo
2017-05-20 21:34:53
Jutro maiło być pieknie a cheba bedzie loło... To pewnie tys wina burmistrza!
Czarno to widzę
2017-05-20 13:24:59
Przykro patrzeć ale robi się zaścianek z tej Szczawnicy. Wyciąg na Palenice w ruinie, centrum pełne ruder, nowych atrakcji brak, od lat tracimy uzdrowisko, nowych atrakcji nie ma, a burmistrz chwali się poważna inwestycją - pachołkami wokół fontanny.
Serial trwa
2017-05-20 13:00:39
Kolejny odcinek serialu pt. Upadek Szczawnicy. W rolach głównych Grzegorz Niezgoda - burmistrz który uratował drogę za 2 mln zł i jednocześnie stracił 200 mln zł poprzez skłócenie się z inwestorami, którzy aktualnie robią wszystko po złości. A najwięcej na tych udrach tracą nie Mańkowscy, nie Niezgoda, tylko Szczawnica i jej Mieszkańcy.