Reklama

2014-03-18 11:03:26

Reklama

3000 podpisów za parkiem kulturowym na Krupówkach

Dziś przed godz. 10 do zakopiańskiego urzędu miasta trafiła petycja podpisana przez przeszło 3 tys. osób popierająca powstanie na Krupówkach parku kulturowego.

Przypomnijmy, że inicjatywa ma doprowadzić do uporządkowania chaosu reklamowego na Krupówkach. Przedstawiciele kilku organizacji złożyli dziś podpisy w Urzędzie Miasta.

Później przekazali petycję przewodniczącemu zakopiańskiej Rady Miasta Jerzemu Zacharce. Radni projektem uchwały prawdopodobnie zajmą się na najbliższej sesji. Uchwałę przygotował burmistrz, ale inicjatywa ta wyszła m. in. od przedstawicieli Tatrzańskiej Izby Gospodarczej.

Więcej na ten temat, wypowiedzi przewodniczącego Jerzego Zacharki znajdziecie w papierowym wydaniu TP.

p

Kup e-wydanie Tygodnika Podhalańskiego.

Komentarze Facebook
Dodaj komentarz
Wysłanie komentarza oznacza akceptację regulaminu komentowania na łamach 24tp.pl
Jurajczyk 2014-03-21 08:10:15
Drogi Jacku,nie odpisałeś na moje pytanie-Jaki masz inny sposób na rozwiązanie całej sytuacji?
Naprawdę jestem ciekawy twojego zdania.Wymiana sensownych poglądów może być z korzyścią dla wszystkich bo czasem różne spojrzenie na jeden temat podpowiada inne możliwe rozwiązania.
uorcyk 2014-03-20 10:13:35
Bez dalekosieznych celów, bez wizji tego, dokad zmierzamy i co chcemy osiagnac szczegolnie w dalszej perspetywie to zajdziemy do d.upy, poprzestajac na dzialaniach pozornych czy wrecz pozorowanych ; Cos jak z tym przejsciem podziemnym : mialo udroznic komunikacje na linii wschod -zachod a tymczasem korki nadal pozostały :D

Takim dzialaniem jest moim zdaniem prozycja PK w obecnej formie, tej proponowanej "na dzisiaj": w niewielkim stopniu wpłynie na atrakcyjnosc Zakopanego ale na 100% posluzy do skanalizowania ruchu niezadowolonych z sytuacji w jakiej znalazło sie Zakopane (traci na znaczeniu na rzecz miejsowosci satelickich) .. Biznesmeni z Krupowke powinni zrozumiec ze wszyscy jedziemy na tym samym wozku a bez poprawy "u nas" nie bedzie lepiej i "u was".

PS. w jakiejs mierze , jako ze jestem specjalstą od automatyzacji kompleksowej, widze te problemy szerzej niz tylko przez furtke od swojego podwórka ;D
uorcyk 2014-03-20 10:01:18
do maja22, Mona i innych , majacych probelmy z czytaniem ze zrozumieniem:

Dla mnie - jedyny model do zaakceptowania to Zakopane bedace NADAL kurortem, miejscem aktywnego wypoczynku pod Tatrami z mega czystym powietrzem, kipiacym zielenią a nie zapyzialym miastem z betonu zapchanym korkami i podpitymi weekendowiczami ...

Czy PK nas do tego przybliza ?? jesli- to bardzo "naobkoło" :D
Czy jest to jedyne co w tej sytuacji mozna zrobić ? moim zdaniem absolutnie NIE i uwazam ze to niewiele zmieni w sytuacji Zakopanego ale" róbta" to sie wnet przekonacie ze to ja mam racje, niestety...
I ja tez nie bawie sie w polityke, ale do zrealizowania glebszych zmian potrzeba nam mądrych władz i burmistrza : cos na wzor Dietla czy Starzyńskiego ktory zryje, zreformuje i przekopie ten marazm w jakim tkwimy dzieki polityce PR i braku pracy na rzecz i w imieniu interesu publicznego !! Telo, jak pisze ciupaga

PS. jasniej to ja juz ku_ź_wa nie potrafie wyłozyc tej kawy na ławe :D
Mona 2014-03-20 06:57:53
@Kalson - bzdura , chyba , że jesteś " przedsiębiorcą elewacyjnym , chodnikowym " lub pokemonem i dlatego tych zapisów się boisz . Ja nie widzę dla siebie żadnego zagrożenia .
Kalson 2014-03-19 17:52:16
rękami i nogami podpisuję się wielkim NIE dla parku kulturowego. Jest to projekt niedopracowany, nie biorący pod uwagę małych przedsiębiorstw, tego jak się mają reklamować, sprzedawać , istnieć. Idea dobra, ale sposób wykonania jest policzkiem UM w stronę szarego człowieka...
Jurajczyk 2014-03-19 14:54:08
@Aborygen,ale jesteś za tym by uporządkować Krupówki?Nie tylko Krupówki zresztą by się przydało uporządkować.
Masz jakiś inny sposób na rozwiązanie tej sytuacji?
Chętnie posłucham.
Klara 2014-03-19 13:59:27
Ja,bardzo uważnie czytam wpisy @uorcyk, nie zawsze się oczywiście zgadzam z tym co napisze, nie zawsze też rozumiem co chce nam przekazać, często są to podobnej treści komentarz, ale.... tak aktywnej kobiety, tak "zadziornej" dawno nie spotkałam. Ja proponuję - uorcyk na Burmistrza.
maja22 2014-03-19 13:50:59
Uorcyk ale tobie żadne zmiany nie pasują...ja jestem po prostu mieszkańcem tego cudownego miejsca od urodzenia ....i nie mogę dłużej patrzeć na to co się dzieje...To co proponuje PK jest najlepsze co w tej chwili można temu miastu dać...a reszta to już się potoczy dalej...Gubałówka tereny pod skocznią.I może doczekamy się ładu i składu w tym mieście.W przeciwieństwie do Ciebie nie obchodzi mnie polityka ...kto jaki stołek zajmuje.
uorcyk 2014-03-19 13:36:40
a kim jest maja22 ze tak łatwo osądza uOrczyka?? maja22 ma nawet trudnosci ze zrozumieniem tego co Uorczyk pisze.. a zmiany owszem sa konieczne tylko te głebokie a nie plasterek na gangrene!
uorcyk 2014-03-19 13:35:28
a kim jest maja22 ze tak łatwo osądza Orczyka??
cyklista 2014-03-19 11:37:02
@maja22, odnośnie Twojej opinii dotyczącej pani prezes to popieram całkowicie. Zresztą nieraz dawałem tu temu wyraz.
maja22 2014-03-19 10:31:29
Kim jest Uorcyk ,że tak się na wszystkim zna....ciągle siedzi i komentuje czy ta osoba ma czas w ogóle wyjść i pospacerować po tym mieście...chyba nie.Po co tyle jadu wypluwa... tego się nie da wprost czytać.Ludzie zmiany są konieczne i to już...nie wypisujcie głupot tylko cieszcie się ,że są ludzie ,którzy walczą o dobro tego miasta
seba 2014-03-19 10:17:50
Kwestia schodów jest nie do pominięcia, skoro w tej skądinąd szlachetnej inicjatywie macza palce burmistrz. Jeszcze raz, schody zaburzyły układ urbanistyczny (architektoniczny) całej ulicy.
czopek 2014-03-19 10:06:36
Nie chodzi o reklamy tylko o to co MYŚLĄ różni Oscypkowicze, Kremówkowicze, Schodowicze, Grilowicze i Parafianowicze.
sekutnica 2014-03-19 09:08:51
żal mi tych ludzi
uorcyk 2014-03-19 00:35:41
a ja dziekuje za te wypowiedz - przynajmniej cos wyjasnia :D
Mona 2014-03-18 23:21:02
@uorcyk - bardzo dziękuję za argument - kolejny raz pomyliłaś się /; minęłaś się z prawdą , nie mam reklamy na Krupówkach , od dłuższego czasu czekam i zrobię ją zgodną z przepisami . To dowód , że piszesz/piszecie co chcecie lub co jest Wam wygodne . I ostatnia kwestia - jeśli chodzi o Twoje " paranoiczne schody " od zawsze byłam im przeciwna i uważam , że powinny zniknąć , ale nie można koniecznych zmian wstrzymywać z powodu tych karygodnych schodów , krytykować każdej inicjatywy , bo schody .... Dla mnie mimo wszystko ważniejsze jest Zakopane i nie ukrywam , że mam ogromną nadzieję , że uda się zmienić jeszcze wiele spraw , że z przyjemnością siądę na Krupówkach i wypiję kawę . Teraz pozbawiono mnie tej przyjemności .
uorcyk 2014-03-18 22:43:53
a na koniec napisze tak: po owocach Was poznamy :D Jak sie juz Wam ten PK uda zrobić, to popatrzymy w jaki sposob przelozy sie to na atrakcyjnosc Zakopanego... PS. Ja na tym nie strace bo reklam na Krupówkach nie mam :D
uorcyk 2014-03-18 22:25:12
a to juz paradne stwierdzenie cyt: Zakopane wygląda jak na zdjęciach p.B. Jureckiego w dużej mierze dzięki takim osobom jak Ty i wielu innych komentatorów"
Mona, to przeciez Ty na Krupowkach masz jakas swoją reklamkę a nie ja - cos ci sie pomyliło
:D
uorcyk 2014-03-18 22:21:43
Dla mnie to wazne, poznac Wasze prawdziwe zamiary i motywacje. Uwazam, ze bez odniesienia sie do tej kwestii (schodow) i dookreslenia się- nie wiem co chcecie finalnie osiagnąc . Tymczasem zamiast merytorycznej odpowiedzi - wylane zostały pomyje na moja skromna osobę.
Coz, w takim razie moja odpowiedz: nie wierzę w czystosc waszych intencji co do potrzeby zmian- najprawdopodobniej chcecie poprawic przede wszystkim rentownosc swoich biznesów.
A o tym, ze Krupowki przypominaja Bangladesz to pisalam jeszcze w listach do TP za I kadencji Majchra . Gdzie wtedy Wy, dzisiejsi zwolennicy ładu, porzadku i "praworzadnosci" byliscie ??
Mona 2014-03-18 21:12:23
@uorcyk - trudno odnieść się do komentarzy osób , które mają zawężone spojrzenie i wszystko widzą przez pryzmat schodów i burmistrza , wszystko krytykują i na wszystkim się znają . Nie będę się więc odnosiła a Tobie współczuję malkontenctwa , pesymizmu, zatruwających Ci życie ograniczeń , szukania haków i wieszczenia niepowodzeń . Zakopane wygląda jak na zdjęciach p.B. Jureckiego w dużej mierze dzięki takim osobom jak Ty i wielu innych komentatorów , Wy po prostu nie chcecie zmian , bo nie potraficie tego zrobić i nie mielibyście już na co biadolić . Bardzo współczuję .
uorcyk 2014-03-18 20:26:43
errata: co regionalnego jest w sieciowych przyodziewkach czy kanapkach - to az by sie "chciało" decydowac czym mozna a czym nie można handlowac; A skoro nie chińszczyzną to czy ciuchami tam produkowanymi tez nie bedzie można? Tendencyjnie czy przekornie pytam, bo wydaje mi sie ze to sie moze skonczyc bardzo "powierzchownymi" zmianami ogródków, parasoli i niektorych reklam....
uorcyk 2014-03-18 20:21:34
no to powiedz mi Mona, skoro cyt: Park kulturowy ma przede wszystkim właśnie chronić kulturę i tradycję góralską , klimat i naturalne wartości regionu
co regionalnego jest w sieciowych przyodziewkach czy kanapkach ??

W jaki sposob ochroni PK tradycje goralska, kiedy kamienice z Krupowek maja z nia niewiele wspolnego ... Jakie wartosci zatem beda faktycznie chronione ??
i czy słynne "schody" sie przerobią ??

PS. to tak na marginesie moich watpliwosci :D
Mona 2014-03-18 20:00:09
@Esflores - dokładnie ! Jestem ciekawa , która z tych osób piszących bedzie miała odwagę wystąpić publicznie , najlepiej w obecności mediów i powiedzieć , że turyści , których " pragniemy " i z których " żyjemy " nie mają prawa wypowiedzieć się jak chcieliby , aby Zakopane wyglądało . W bardzo wielu wypadkach to ludzie , którzy pochodzą z Zakopanego , ale aktualnie mieszkają w innych miejscach w Polsce i na świecie . Natomiast argument , że o wyglądzie Krupówek mają decydować wyłącznie właściciele jest chory i nie do obronienia , bardzo przepraszam drodzy Państwo , ale to nie wasza własność , to własność i dobro nas wszystkich .
Aborygen 2014-03-18 19:49:58
Jurajczyk

NIE POPIERAM - ponieważ mamy już 18 BUBLI prawnych .
Nie potrzeba nam 19-tego .
Mona 2014-03-18 19:45:01
@MO Park kulturowy ma przede wszystkim właśnie chronić kulturę i tradycję góralską , klimat i naturalne wartości regionu . Po co piszesz takie idiotyzmy , jaki masz w tym interes ? Jesli nie masz to znaczy , ze zabierasz głos w temacie , o którym nie masz pojęcia a to nie jest w porządku . Prosimy o argumenty ale merytoryczne !
Esflores 2014-03-18 17:49:23
Co do tego, czyje podpisy są na listach. Taki cytat : " Zakopane w 99% żyje z turystyki i turystów . Nie mamy przemysłu , fabryk , instytucji , przedstawicielstw i administracji w/w . Nie możemy mówić , że turyści nie mają prawa wypowiadać się w temacie wyglądu Zakopanego , a jednocześnie oczekiwać , że przyjadą i zostawią " dutki " ."
Zakopane, jest własnością Polaków, nie tylko mieszkańców Zakopanego. Podobnie jak inne miasta. Tylko w innych miastach ludzie mają szersze możliwości zarobku, my żyjemy z turystów, też tych za granicą. Dlatego mają prawo podpisać petycję, wszak tu zostawiają pieniądze.

Co do tego kto z mieszkańców jest z innych regionów Polski. Jeśli tu żyją i pracują, to mają pełne prawo rownież do decydowania o swoim mieście.
furmanowa 2014-03-18 17:42:56
Wpis uorcyk wart powielania.

@Michal Róg a co ze schodami do biznesu syna Majchra ? zostaną?? czy w ramach parku kulturowego rozpocznie sie przywracanie prawa szczegolnie ze dotyczy to przestrzeni publicznej i terenu dzialki miejskiej ( inwestror moze sobie przerobic wejscie podobnie jak wlasciciele reklam je sciagna i przerobia?/??
uorcyk 2014-03-18 16:57:29
zgadzam sie , oprocz tych młodych to rzeczywiscie ...
furmanowa 2014-03-18 16:47:28
A na górnym zdjęciu to widzę same postacie z najbliższego grona Janusza Majchra
No może ten Pan Aktor z Teatru Witkacego w tle to nie chociaż może już zasilił (po ostatniej uroczystości urodzin teatru) szeregi zwolenników Burmistrza
Unreleased 2014-03-18 16:44:43
furmanowa. tak się składa że spośród krupówkowych przedsiębiorców biznesmanów znakomita większość to też nie zakopiańczycy. No ja znam tylko dwóch tutejszych "gazdujących" na swoim ; Stoch i Bachleda Curuś. Reszta to krakusy warszawka Łódź kasina Śląsk i inne rejony Polski , a więc: "Kupa śmieci przyniesiona wiatrem ze świata" , jak pisał niegdyś Witkiewicz. Talk jest niestety w całym Zakopanem.
uorcyk 2014-03-18 16:40:57
a czy Tygodniczek zdjemie swoj mural? bo to tez jest wielkoformatowa reklama i czy wtenczas uzna ze jest to słuszne? ( pod spodem jest sciana ...)
furmanowa 2014-03-18 16:40:54
"3000 podpisów za parkiem kulturowym na Krupówkach."
Jak to zabrzmiało.
Ale nie mieszkańców zakopanego!!!
A przede wszystkim Ci których to dotyczy powinni o tym decydować a nie przypadkowy internauta który zapewne jeszcze nie był w Zakopanem a może nawet nie wie gdzie to miasto leży. Oczywiście to sarkazm.
Ale na Facebooku wszyscy wszystko popierają. łatwo manipulować ludźmi. I tak udało się zebrać te szokujące 3000 podpisów.
furmanowa 2014-03-18 16:25:54
Uwaga!!
Z oficjalnych źródeł wiem, że:
na 3000 tysiące podpisów znakomita większość to mieszkańcy ale niestety nie Zakopanego. Tak to prawda. Podpisy były zbierane drogą internetową z całej Polski. Kampanię wyborczą czas zacząć i tym się kierują twórcy. A właścicieli ulicy Krupówki nikt nie pyta o zdanie. Najwięcej mają do gadania Ci których to nie dotyczy.
Jurajczyk 2014-03-18 15:38:21
Szanowny Jacku,jeśli jest tak jak mówisz i będą to działania sensowne zwrócę ci honor.Nie dziw się jednak,ze skoro widzę wiele różnych inicjatyw,które nie przynoszą skutku,a sami inicjatorzy między sobą nie zawsze są w stanie się dogadać to sam chyba rozumiesz mój lekki sceptycyzm.Popierasz ich inicjatywę-mówię o parku kulturowym?
uorcyk 2014-03-18 15:36:50
@Michal Róg a co ze schodami do biznesu syna Majchra ? zostaną?? czy w ramach parku kulturowego rozpocznie sie przywracanie prawa szczegolnie ze dotyczy to przestrzeni publicznej i terenu dzialki miejskiej ( inwestror moze sobie przerobic wejscie podobnie jak wlasciciele reklam je sciagna i przerobia?/??
Jurajczyk 2014-03-18 15:34:18
Panie Michale,zaniepokoił mnie ten fragment pana wpisu "...nie pilnujecie swoich radnych..." Dziwne to dzielenie nasi-wasi jeśli chce się poważnie rozmawiać o skutecznej realizacji tej inicjatywy.Nie ma co palić na samym początku mostów.Lepiej na spokojnie podejść do tematu nawet jak ktoś z komentujących wytknął jakieś niedociągnięcia.
Pozdrawiam.
Aborygen 2014-03-18 15:33:15
Jurajczyk

ja zrobiłem więcej , aniżeli możesz sobie wyobrazić .

Tylko patrz uważnie co się już dzieje i kto traci stołki za j...... góralami .
Unreleased 2014-03-18 15:27:11
drogi Panie Michale. od razu widac że nigdy nie był Pan jednym z podopiecznych słynnego w 90 latach komendanta na nie mniej słynnych obozach szkoleniowych tegoż. Już on by Cię na nich nauczył savoir-vivre i wybił z głowy popełnianie gaf raz na zawsze. Przed nim nawet szyby drżą
Jurajczyk 2014-03-18 15:05:10
Inicjatywa-bo to najważniejsze- cenna,zachowanie-jak już zwrócili uwagę niektórzy komentujący-średnie ale miejmy nadzieję na poprawę w obyciu.
@Aborgen,z całym szacunkiem,ale wydaje mi się ,że są skuteczniejsi od tego co sam robiłeś.Nie przesądzam skutków- te dopiero mogą nastąpić-ale organizacja znacznie lepsza.Na fali ogólnopolskiej debaty na temat wyglądu miast i nadmiaru reklamy jest wreszcie szansa -jakby powiedzieli młodzi- na ogarnięcie tematu.
Michał Róg 2014-03-18 15:03:19
Szkoda że tak nie pilnujecie swoich radnych... Którzy zachowują się jak 5letnie dzieci i rzucaja grabkami gdy im cos nie pasuje (piękny pokaz był dziś). Nie mówiąc już o ich wyglądzie.

Cóż zapomniałem o czapce... bywa. Nie takie gafy ludzie robią i żyją.

Pozdrawiam
koniczyna 2014-03-18 14:49:34
sorry, że rozcieńczamy temat savoir-vivre - m, jednak:
"Mężczyzna zdejmuje oczywiście nakrycie głowy, gdy wchodzi do jakiegoś pomieszczenia, gdy grają hymn państwowy, w kościele, podczas Mszy św. na świeżym powietrzu, na pogrzebie, gdy przechodzi pogrzeb. Zasada ta nie obowiązuje mundurowych."
z tym, że dotyczy to oczywiście mężczyzn :D:D:D
Wolowaty ze Skrzypnego 2014-03-18 14:36:03
Dobrze ,że temu "najmłodszemu panu" dano papier do trzymania bo idę o zakład ,że inaczej to miałby łapska wbite do kieszeni od spodni.Na polu (dworze) tak właśnie paradował ,ech dla takich powinno się przywrócić pobór wojskowy.
KażdySobieRzepkęSkrobie 2014-03-18 14:16:59
A może Tygodnik zainteresowałby się i swoich czytelników co pan MAJCHER wybuduje na ul. Staszica? Może kolejna BIEDRONKA lub inny dyskont? Kolejny potworek architektoniczny nijak mający się do stylu góralskiego, zabudowy w pobliżu - ale tym razem może schody nie będą wystawać nadto na "ziemię niczyją" i przy okazji tej inwestycji - co z postojem dla taxi na Staszica?
Esflores 2014-03-18 13:53:18
cytat :[ Etykieta - powiedzmy potocznie - kapeluszowa, nakazuje zdejmowanie nakrycia głowy przy powitaniu drugiej osoby. Co z kolei nie obowiązuje przy noszeniu czapki typu sportowego. ]

ze str. logo24.pl
odbezpieczony granet 2014-03-18 13:14:15
Mój kapral mówił tak : ''Jak się w b_rdelu chce sie robić porządek to trzeba wymienic qurwy a nie malować ściany....''
koniczyna 2014-03-18 13:11:36
@czopek,
podobną sytuację widzimy na zdjęciu nr 2.
Ten najmłodszy na zdjęciu pan, pierwszy z prawej, powinien, zwłaszcza w pomieszczeniu, zwłaszcza w obecności starszych, zdjąć nakrycie głowy.
seba 2014-03-18 13:04:23
Dla mnie to jest obłuda ze strony pana burmistrza (specjalnie z małej litery). Schody synalka zepsuły cały układ architektoniczny, czy urbanistyczny tej ulicy, a on ma czelność prawić na temat jakości reklam na Krupówkach i jaki one mają zgubny wpływ na wygląd tej ulicy. Podobne kalumnie czytałem odnośnie dziury Stocha, że będą ją zamaskowywać siatką. Mam wrażenie, że większych błaznów od tych z szeroko rozumianego Urzędu Miasta można szukać tylko w Starostwie Powiatowym na czele z jego szefem.
Z całym szacunkiem ale z Zakopanego już nikt St. Moritz nie zrobi, a tym co tu przyjeżdżają tej koszmarek na Krupówkach, pod skocznią, czy na, czy pod Gubałówką bardzo się podoba. Nie akceptuje tego, ale ja do Zakopanego przyjeżdżam tylko dla Tatr, bo w mieście zmiany architektoniczne (urbanistyczne) mogły by wejść w życie tylko po porządnym nalocie dywanowym. Jest już za późno, przez dziesiątki lat psuli, a teraz liczą na poprawę za pomocą pseudo dokumentu.
MO 2014-03-18 12:55:12
Pod szyldem parku kulturowego nie można niszczyć kultury góralskiej a więc małych biznesów propagujących tę kulturę. Jak widać w projekcie co będzie się działo na Krupówkach będzie decydować jedna osoba a więc będzie popierać moloch jak Rossmann, H&M i inne dające krociowe dochody tylko, wybranym cwaniakom. Do tego nie wolno dopuścić.
Śwarno 2014-03-18 12:25:44
do Czopek
To co napisałeś to normalnie strzał w 10, najprawdziwsza prawda!
Popieram i podpisuję się pod tym.
czopek 2014-03-18 12:07:44
Słuszna inicjatywa, słuszny pomysł, słuszny protest - ale co z tego ? Porządek trzeba robić od początku, a nie od końca. Kiedy do szkoły przychodzi uczeń byle jak ubrany, z gołym tyłkiem na wierzchu, wytatuowany, udekorowany agrafkami i gwoździami to PRZEWAŻNIE wszyscy mówią, że CO TO KOGO OBCHODZI ? No to mamy co mamy.
Aborygen 2014-03-18 11:21:39
Przeciw zablokowaniu rozwoju Zakopanego w 2004 r też ponad 2600 osób złożyło petycje .

I mamy to co mamy .

Wprowadzone 18 BUBLI prawnych .
Aborygen 2014-03-18 11:20:01
Abeto
Ponieważ my już w BUBLU Prawnym - zwanym Parkiem Kulturowym , żyjemy od 2004 r .
A wy ,pośrednio odczuwacie poprzez brak niezbędnych inwestycji- tego skutki .
zakopl 2014-03-18 11:19:57
Wietrzy prześcieradła na wietrze :-)
harnaś 2014-03-18 11:18:53
i co te petycje dadzą ? Były już petycje odnośnie likwidacji koni w Morskim , i nic nie dały , są petycje o obniżenie cen skipassa na Kasprowym i też na razie nic nie dało .Wątpię , żeby ktoś wygrał z tym zakopiańskim "BETONEM"
Abeto 2014-03-18 11:13:07
Nie widzę Aborygena ze swoimi prześcieradłami.
  • NIERUCHOMOŚCI | wynajem
    DO WYNAJĘCIA LOKALE HANDLOWO - USŁUGOWO - BIUROWE o powierzchniach ok. 58 i 55 m2, oraz PIWNICA 23 m2. Możliwość połączenia lokali. Zakopane centrum, ul. Kościuszki - 691 124 272.
  • USŁUGI | budowlane
    REMONTY I WYKOŃCZENIA. 660 079 941.
  • SPRZEDAŻ | budowlane
    DESKI ŚWIERKOWE, dł. 5 m, gr. 53 mm. DRZEWO OPAŁOWE BUK. 660 079 941.
  • USŁUGI | budowlane
    ADAPTACJA PODDASZY, OCIEPLENIA WEŁNĄ MINERALNĄ, SUFITY PODWIESZANE, ZABUDOWY GK, WYKOŃCZENIA WNĘTRZ. 660 079 941.
  • USŁUGI | budowlane
    ŁAZIENKI KUCHNIE PLYTKI INSTALACJE MONTAZ MEBLI ARMATURY. 602839607
    Tel.: 602839607
  • PRACA | dam
    Centralny Ośrodek Sportu w Zakopanem zatrudni Kasjera. 725300144 https://bip.cos.pl/1509/zakopane praca.zakopane@cos.pl
    Tel.: 725300144
  • USŁUGI | budowlane
    WYKONCZENIA I REMONTY. 602839607
    Tel.: 602839607
  • SPRZEDAŻ | budowlane
    ŁAZIENKI KUCHNIE PLYTKI INSTALACJE MONTAZ MEBLI ARMATURY. 602839607
    Tel.: 602839607
  • USŁUGI | budowlane
    TYNKI I WYLEWKI MASZYNOWE tanio i solidnie, zacieranie mechaniczne, technika silosowa. Realizujemy małe i duże obiekty 18 26 550 39, 503 532 680.
  • PRACA | szukam
    KUCHARKA, POMOC KUCHENNA, SPRZĄTANIE. 796 358 958.
  • SPRZEDAŻ | zwierzęta
    SZCZENIAKI SHIH TZU. 730 519 594.
  • PRACA | dam
    Przyjmę Cieślę - budowa w Kluszkowcach Stawka do uzgodnienia Proszę dzwonić - 788 624 940. 788 624 940 aleksandra@tatrastyle.pl
    Tel.: 788
  • NIERUCHOMOŚCI | wynajem
    DO WYNAJĘCIA LOKAL NA PIZZERIĘ W ZAKOPANEM. 502 658 638
  • SPRZEDAŻ | różne
    SPRZEDAM SIANO W BALACH. 502 658 638
  • NIERUCHOMOŚCI | wynajem
    DO WYNAJĘCIA PLAC POD MAGAZYN. 502 658 638
  • NIERUCHOMOŚCI | wynajem
    DO WYNAJĘCIA HALE NA WARSZTAT SAMOCHODOWY, LAKIERNIĘ, PRALNIE, HURTOWNIĘ, MAGAZYN. 502 658 638
  • USŁUGI | budowlane
    USŁUGI REMONTOWO-BUDOWLANE, ŁAZIENKI, ZABUDOWY, ADAPTACJA PODDASZY, REMONTY, DOCIEPLENIA BUDYNKÓW, FASADY. 693 206 403.
  • USŁUGI | budowlane
    USŁUGI REMONTOWO-BUDOWLANE, DOMY OD PODSTAW, POKRYCIA DACHOWE, SZALUNKI STROPOWE. 693 206 403.
  • USŁUGI | budowlane
    USŁUGI MINIKOPARKĄ 2.5 TONY - 722 307 227.
  • SPRZEDAŻ | budowlane
    Sprzedam KANTÓWKĘ, KROKWIE, DESKI, GONTY i OPAŁ - 788 344 233.
  • PRACA | dam
    PENSJONAT "Willa Park" W CENTRUM ZAKOPANEGO ZATRUDNI OSOBĘ DO SPRZĄTANIA I RZYGOTOWYWANIA ŚNIADAŃ. 509 578 689.
  • PRACA | dam
    Kucharz al'a carte- Restauracja Górska w Białce Tatrzańskiej Do uzupełnienia zespołu poszukujemy osoby na stanowisko: KUCHARZ. Oferta pracy dla kucharza z doświadczeniem zawodowym. Praca na stałe, bardzo dobre warunki pracy. Więcej informacji pod nr. 518 259 536 www.restauracjagorska.pl rest.gorska@gmail.com
    Tel.: 518 259 536
    E-mail: rest.gorska@gmail.com
    WWW: www.restauracjagorska.pl
  • NIERUCHOMOŚCI | sprzedaż
    Działka pow. 41ar do zabudowy położona w Lipnicy Wielkiej pod Babią Górą. 603071487, 609325040.
  • NIERUCHOMOŚCI | sprzedaż
    Las z drzewostanem pow. 41ar w Lipnicy Wielkiej 603071487, 609325040.
  • NIERUCHOMOŚCI | sprzedaż
    APARTAMENT Za Strugiem, Zakopane - 607 506 428.
  • USŁUGI | inne
    PROFESJONALNA WYCINKA DRZEW, GAŁĘZI Z PODNOŚNIKA I Z UŻYCIEM LINY. 889 105 476
  • USŁUGI | budowlane
    FLIZOWANIE, REMONTY, WYKOŃCZENIA. 882080371.
  • USŁUGI | budowlane
    KAMIENIARSTWO. 882080371.
  • USŁUGI | budowlane
    KAMIENIARSTWO, ELEWACJE, OGRODZENIA - WSZYSTKO Z KAMIENIA. 509 169 590.
  • USŁUGI | budowlane
    USŁUGI BLACHARSKO-DEKARSKIE, KRYCIE I PRZEKRYCIA DACHÓW, KOMINY, BALKONY, RYNNY, GZYMSY, FASADY. 889 388 484.
  • USŁUGI | inne
    WYCINKA, PRZYCINKA DRZEW W TRUDNYCH WARUNKACH - 691 317 098.
  • NAUKA
    NATIVE SPEAKER - JĘZYK ANGIELSKI - nauka face to face lub online, PRZYGOTOWANIE DO MATURY - Zakopane, okolice - 605 069 173
  • USŁUGI | budowlane
    TYNKI MASZYNOWE. 604 857 880.
  • USŁUGI | budowlane
    MALOWANIE DACHÓW I ELEWACJI. 602 882 325.
  • USŁUGI | budowlane
    OGRODZENIA, www.hajdukowie.pl. 692 069 284.
2024-04-23 19:39 Ostry zakręt w stronę Hyrnego, czyli jedziemy z tą sztuką przez duże "S" (WIDEO) 2024-04-23 18:40 Samochód jechał pod prąd zakopianką. Ekstremalnie niebezpieczne zachowanie (WIDEO) 4 2024-04-23 18:00 Policyjne ćwiczenia na Podhalu 2024-04-23 17:30 Przegląd smaków z różnych stron świata 1 2024-04-23 17:00 To nie zmiana władzy sprawiła, że na Cyrhli zatrzymano prace, jest odpowiedź urzędu 2024-04-23 16:00 Na majówkę, na majówkę... Sprawdź, gdzie warto w Polsce zaplanować długi weekend! 2024-04-23 15:00 Kolumbijczycy i Nepalczycy ukryli się w pojemnikach na mięso 1 2024-04-23 14:36 Dywany orientalne - jak poznać te oryginale? 2024-04-23 14:00 Elektryczny wózek odnaleziony na Równi Krupowej 3 2024-04-23 13:29 Streszczenie - wszystko, co warto wiedzieć. Jak napisać naprawdę dobre streszczenie? 2024-04-23 13:00 Czworaczki niedługo wracają do domu 2024-04-23 12:44 Fenomen Tatrzańskiego Orła 2024-04-23 12:00 Taki rzadki i kolorowy gość odwiedził Dzianisz (WIDEO) 3 2024-04-23 11:46 Czarter Jachtów - świetny pomysł na wakacje 2024-04-23 11:01 Jak dobrać podłogę do mieszkania? 2024-04-23 11:00 Bajkowy poranek w Dolinie Strążyskiej (WIDEO) 1 2024-04-23 10:55 10 Niezwykłych Atrakcji w Zakopanem, Które Musisz Zobaczyć 2024-04-23 10:00 Nie dość, że pijany to jeszcze wpadł na radiowóz 3 2024-04-23 09:55 Kto rozpoznaje tego psiaka 6 2024-04-23 09:00 Pomoc na dwa serca 2024-04-23 08:00 Zbyt wcześnie dotknięte cierpieniem, czyli obozowe strofy z Ravensbruck 6 2024-04-23 07:30 Mroczne zakamarki czasem lepiej pozostawić niezbadane... Mamy dla Was książki 2024-04-22 23:08 Dramatyczna akcja GOPR na Maciejowej 1 2024-04-22 22:00 W środę pogrzeb Józefa Krzeptowskiego, gospodarza tatrzańskich schronisk i ratownika TOPR 2024-04-22 21:00 11 edycja Pieniny Ultra-Trail za nami! (ZDJĘCIA) 2024-04-22 20:00 Kolejny etap zabezpieczania osuwiska. Kiedy droga będzie przejezdna? 2024-04-22 18:59 Radość ze sztandaru! (ZDJĘCIA i WIDEO) 2024-04-22 17:59 Rozmawiamy z Łukaszem Filipowiczem, nowym burmistrzem Zakopanego (WIDEO) 40 2024-04-22 17:30 Festiwal Nowe Horyzonty tournée 2024 tylko w nowotarskim kinie MCK 2024-04-22 16:59 Podjeżdżają ciężarówki i zrzucają ziemię 25 2024-04-22 16:30 Mistrz i uczeń wspólnie na scenie 2024-04-22 16:06 Czy to przez zmianę władzy, czy przez fatalną pogodę wszystko na Cyrhli stoi? 5 2024-04-22 15:59 W Zakopanem sypie śnieg, ale to już raczej ostatni zimowy dzień (WIDEO) 2024-04-22 15:30 Dziecięce super moce. Warsztaty 2024-04-22 15:00 Nowy burmistrz Szczawnicy Bogdan Szewczyk w ogniu pytań Jurka Jureckiego (WIDEO) 8 2024-04-22 14:05 Jak powinno wyglądać oświadczenie sprawcy kolizji? 2024-04-22 13:59 Ratownik GOPR zginął pod lawiną w Tatrach 1 2024-04-22 13:32 Tych przystanków nie obsługujemy, na razie do połowy maja 3 2024-04-22 12:54 Korek: wszechstronność i trwałość zastosowań 2024-04-22 12:25 Nie żyje twórca Blachotrapezu 4 2024-04-22 12:15 Jak powiedzieć dziecku o rozwodzie? 2024-04-22 12:11 Nowa definicja podróży globalnych dzięki World Tourism Portal 2024-04-22 11:33 Miał za szafą plantację marihuany 2 2024-04-22 11:30 Szokująca historia dwudziestowiecznych sierocińców. Mamy dla Was książki 2024-04-22 11:30 Do czego wykorzystać wodę ze zbiornika na deszczówkę? 2024-04-22 11:01 Znamy szczegóły akcji TOPR, nocą ruszyli na lawinisko po ciało turysty 2024-04-22 10:00 Roman Giertych kpi z wyników wyborczych PiS na Podhalu i puszcza Jarosławowi przebój Sławomira 39 2024-04-22 09:35 Kto pospieszył się z wymianą zimówek na letnie opony, ten może mieć problem 2 2024-04-22 08:59 Od rana w sercu Zakopanego wielki korek, znamy dobrze jego powód 4 2024-04-22 08:00 Wiosna dla zdrowia w nowotarskiej uczelni
NAJPOPULARNIEJSZE ARTYKUŁY
NAJCZĘŚCIEJ KOMENTOWANE
OSTATNIE KOMENTARZE
2024-04-22 15:13 1. Tutaj można się wiele dowiedzieć o naszym świecie i przyszłości. Super! 2024-04-21 22:36 2. Dlaczego nie piszecie o hejcie jaki sąsiedzi wyrzygują na organizatorów tej inwestycji? Grupa sąsiadów brnie w zaparte, skargi, blokady, pisma, w żaden sposób nieuzasadnione. Może nagłośnienie ich zachowania przywróci im poczucie przyzwoitości i serdeczności wobec osób którym los nie oszczedził kalectwa? 2024-04-05 23:21 3. O myszka znowu się lansuje, a miała zawiesić kampanię wyborczą. Najlepsze są jej plakaty wyborcze - poza z założonymi rękami obrazuje jej ostanie dwie kadencje na stanowisku zastępcy burmistrza: "siedziałam dwie kadencje z założonymi rękami i nic nie robiłam i staram się teraz o wasz głos drodzy mieszkańcy aby sobie dalej tak posiedzieć tylko za lepszą kasę" 2024-04-05 23:11 4. O myszka znowu się lansuje, a miała zawiesić kampanię wyborczą. Najlepsze są jej plakaty wyborcze - poza z założonymi rękami obrazuje jej ostanie dwie kadencje na stanowisku zastępcy burmistrza: "siedziałam dwie kadencje z założonymi rękami i nic nie robiłam i staram się teraz o wasz głos drodzy mieszkańcy aby sobie dalej tak posiedzieć tylko za lepszą kasę" 2024-04-05 07:05 5. BRAWO WY !!! 2024-03-29 17:19 6. Ja się pytam jaką partię ten pan reprezentuje?Nazwa komitetu nic nie mówi. 2024-03-14 18:58 7. I to jest miś a nie jakosi cepersko podróba! 2024-03-09 17:01 8. Deportowac drugiego na anktartyde. 2024-02-23 16:54 9. patrząc na tą kobitkę z kieleckiego to cuć ze wiosna idzie ... cuć to nawet niedźwiedzie z gawry wychodzą a niedzwiedzice śpią ... po co wszytko im wiedzieć ... po co ... 2024-02-22 20:48 10. Pnioki, sroki w krzoki takie potoki.
WARUNKI W GÓRACH
POGODA W WYBRANYCH MIASTACH REGIONU
Reklama
Polecamy

Pożegnania


REKLAMA


FILMY TP